Klachten

Is er iets mis gegaan met je bestelling? Dat vinden wij natuurlijk vervelend! Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar:

hallo(@)superblocco.nl 

We bekijken dan de klacht en zoeken samen met jou naar een geschikte oplossing. Daar komen we wel uit!

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht uiterlijk (maar vaak veel eerder) binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden.

Mocht je onze oplossing niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.